مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

ویژگی های کارآفرینان موفق

هیچ کس نمی داند که آیا در کارش موفق می شود یا خیر اما به یقین نشانه هایی وجود دارند که مختص افراد موفق هستند. Mike Kapple چندین کسب و کار را در سال های عمرش تجربه کرده و با صدها کارآفرین هم کلام شده و متوجه تشابهاتی میان خود و دیگر کارآفرینان شده است.

  

هیچ کس نمی داند که آیا در کارش موفق می شود یا خیر اما به یقین نشانه هایی وجود دارند که مختص افراد موفق هستند. Mike Kapple چندین کسب و کار را در سال های عمرش تجربه کرده و با صدها کارآفرین هم کلام شده و متوجه تشابهاتی میان خود و دیگر کارآفرینان شده است.

در زیر ویژگی هایی که در موفقیت کارآفرینان اثر داشته آورده شده است. آیا شما نیز این ویژگی ها را دارید؟

زیاد سوال پرسیدن

صاحبان کسب و کار کوچک در آغاز کار و برای گسترش آن باید زیاد سوال بپرسند. آنها هرگز نباید سوال پرسیدن را متوقف کنند و یک سوال آنها باید به ده ها سوال دیگر منجر شود.

نترسیدن از اشتباه
هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند و هیچ کس آگاهانه اشتباه نمی کند. اما برای یک کارآفرین اشتباه کردن اجتناب ناپذیر است.گروهی از مردم توانایی غلبه بر ترس شان را ندارند از این رو هرگز وارد حوزه ی کسب و کار نمی شوند.

اشتباه کردن نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه باعث موفقیت شما می شود. مهم در کسب و کار این است که کارهای درست تان بیشتر از اشتباهات تان باشد نه اینکه اصلا اشتباهی مرتکب نشوید زیرا ممکن نیست.

داشتن سطح متوسطی از دانش

برای موفق بودن لازم نیست بالاترین مدارج علمی را داشته باشید. بلکه سطح متوسطی از دانش برای شما کافی است. تحقیقات نشان داده که صاحبان کاری که میلیاردر شده اند جزء دانشجویان متوسط دانشگاه بوده اند.

البته منظور این نیست که افراد باهوش نمی توانند کسب و کار خود را به راه بیاندازند بلکه این است که افراد متوسط می توانند خلاق تر باشند و در آینده کارآفرین های موفقی نیز شوند.

داشتن ویژگیهای شخصیتی کلیدی

حتما تا به حال شنیده اید که کارآفرینان موفق ویژگی هایی متفاوت از دیگران دارند. مانند: ثبات، اعتماد به نفس، اشتیاق، فداکاری و جرأت.

لازم نیست قبل از شروع کسب و کار همه ی اینها را داشته باشید. بلکه اینها را در مسیر کارآفرینی کسب خواهید کرد.

تمایل به کار زیاد و یادگیری

سختی کار صاحبان کار را زمانی می توانید متوجه شوید که آن را تجربه کنید. آنها مدیریت مالی و حساب کار شان را در گذشت سال ها کارآفرینی آموختند و توانستند موفق شوند، پس شما هم می توانید.

تمایل به یادگیری و پشتکار باعث می شود هر چیزی که برای رشد کار و مهم تر از آن شخصیت تان نیاز داشته باشید را یاد بگیرید.

شور و انگیزه

اگر تنها یک عبارت وجود داشته باشد که خصوصیت بنیادین کارآفرینی را توصیف کند، آن عبارت شور و انگیزه است.

آیا چیزی وجود دارد که بتوانید بارها و بارها بدون احساس خستگی روی آن کار بکنید؟

آیا چیزی وجود دارد که بیدار نگه‌تان دارد، فقط به این دلیل که هنوز آن را به اتمام نرسانده‌اید؟

آیا چیزی وجود دارد که خودتان آن را ساخته باشید و می‌خواهید بارها و بارها آن‌ را اصلاح و بهبود ببخشید؟

آیا چیزی وجود دارد که بیش‌ترین لذت را از آن می‌برید و می‌خواهید آن را تا آخر عمر ادامه دهید؟

میزان شور و انگیزه‌تان تعیین‌کننده‌ی موفقیت شما در هر خطرپذیری کارآفرینی است. از ایجاد و راه‌اندازی نمونه‌های اولیه، تا اثبات ایده‌ی‌تان برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر، موفقیت تابع شور، شوق، عزم، و اراده است.
۲. ریسک‌پذیری

ریسک پذیری یکی از برجسته‌ترین ویژگی های کارآفرینان موفق است. کارآفرینان افراد ریسک‌پذیری‌اند که آماده‌ی یک شیرجه‌ی عمیق در دریایی مملو از چیزهای غیرقابل پیش‌بینی هستند. ولی همه‌ی افراد ریسک‌پذیر، کارآفرینانی موفق نیستند. از جنبه‌ی ریسک‌پذیری، چه تفاوتی میان کارآفرینان موفق و افراد دیگر وجود دارد؟ کارآفرینان موفق آماده‌ی ریسک کردن بر روی پول و زمان‌شان در ناشناخته‌ها هستند، ولی هم‌چنین آنها در برخورد با “‌ناشناخته‌های ناشناخته‌”‌ منابع، برنامه‌ها و ظرفیت‌ها ذهنی و انرژی‌شان را حفظ می‌کنند. یک کارآفرین موفق، هنگام ارزیابی یک ریسک، از خود می‌پرسد آیا این ریسک به اندازه‌ی حرفه، زمان، و پول من می‌ارزد؟ و اگر این سرمایه‌گذاری پرخطر بازگشتی برای‌ام نداشته باشد، آن‌وقت چه باید کرد؟
۳. خودباوری، کار سخت، و تعهد هدفمند

کارآفرینان از آن‌چه انجام می‌دهند، لذت می‌برند. آنها به خودشان باور و به کارشان اعتماد و تعهد دارند. گاهی اوقات، ممکن است در تمرکز شدید و ایمان به ایده‌ی‌شان کمی سرسختی از خود به نمایش بگذارند. ولی این روی دیگر سکه‌ی نظم و تعهدی است که از خود نشان می‌دهند.
۴. سازگاری و انعطاف‌پذیری

پر شور و هیجان یا حتی سرسخت بودن در آن‌چه انجام می‌دهید، خیلی خوب است. ولی عدم انعطاف‌پذیری در مورد مشتری یا نیازهای بازار، راه‌تان را به شکست منتهی می‌کند. به خاطر داشته باشید، یک خطرپذیری کارآفرینانه تنها شامل انجام کارهایی نیست که به آنها باور دارید، بلکه این است که بتوانید یک کسب و کار موفق از آن بیرون بکشید. نیازهای بازار، پویا و پرتحرک هستند: تغییرات، پدیده‌ای تکرارشونده است. کارآفرینان موفق آماده‌ی پذیرش هرگونه پیشنهادی هستند که به بهینه‌سازی منجر شود یا آماده‌ی انجام هر کاری هستند که کیفیت محصول یا خدمات را بهبود ببخشد و نیازهای بازار و مشتری را برطرف کند. تولید محصول بر اساس سلایق خودتان شاید بیش‌تر شبیه یک سرگرمی باشد، ولی یک محصول واقعی باید نیازهای بازار را برطرف کند.
۵. درک کامل از محصول یا خدمات ارائه شده – و بازار

کارآفرینان از ته و توی محصولی که ارائه می‌دهند، با خبر هستند. آنها هم‌چنین از ته و توی بازار و پویاییِ درون‌اش مطلع‌اند. بی‌خبر ماندن از تغییرات نیازهای بازار، تحرکات رقیبان، و عوامل خارجی دیگر می‌تواند حتی بهترین محصولات را نیز با شکست مواجه کند.
۶. مدیریت پول

یکی دیگر از ویژگی های کارآفرینان موفق مدیریت پول است. هر خطرپذیری کارآفرینانه‌ای مدتی طول می‌کشد تا به سوددهی برسد. تا آن‌ وقت، سرمایه محدود است و آن را باید عاقلانه خرج کرد. کارآفرینان موفق از نیاز اجباری به مدیریت پول آگاه هستند و برای تعهدات مالیِ حال و آینده‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند (آن هم با سپر دفاعی اضافه). حتی بعد از تامین منابع مالی یا اجرایی شدن کامل طرح‌ها، یک تاجر موفق کنترل کاملی بر گردش پولی خود دارد، زیرا می‌داند پول مهم‌ترین جنبه‌‌ی هر کسب و کار‌ی است.
۷. برنامه‌ریزی (ولی نه برنامه‌ریزی بیش از حد)

کارآفرینی کاری است که در آن باید یک کسب و کار را از هیچ به وجود آورد و هم‌زمان، منابع محدود را نیز مدیریت کرد (منابعی هم‌چون زمان، پول، و ارتباطات شخصی). کارآفرینی یک تعهد بلندمدت است، و تلاش برای برنامه‌ریزی حتی‌الامکان از همان آغاز راه، حرکتی خردمندانه است. با این حال، در حقیقت، برنامه‌ریزی برای همه چیز، و داشتن راه‌حل برای هر ریسک احتمالی ممکن است شما را از برداشتن حتی نخستین قدم نیز باز دارد. کارآفرینان موفق خود را برای هر چیزی آماده می‌کنند، ولی مهم‌تر از همه، آنها همیشه این طبیعت و طرز فکر را در خود زنده نگه می‌دارند که همواره قادر به مقابله با احتمالات پیش‌بینی نشده باشند.

تحلیل امکان‌سنجی انجام دهید؛ میزان حداقلِ زمان و سرمایه لازم را محاسبه کنید؛ با همان منابع محدود کار را آغاز کنید. اگر از حداقل‌های‌تان عبور کردید، به دنبال راه‌های جایگزین بشد و خود را برای برون‌رفت‌ از بحران‌های بعدی آماده کنید.
۸. قابلیت‌های ارتباطی

چگونه از روابط‌تان برای حل مشکلات استفاده می‌کنید؟ بسیاری از آدم‌ها با همفکری‌های دلسوزانه احساس آرامش می‌کنند: دوستان، همکاران و همسایه‌ها خیلی خوشحال می‌شوند که در جوار هم مدام در مورد “‌کاهش رشد اقتصاد جهانی‌”‌، کاهش تقاضا، یا رقابت‌های ناعادلانه گله و شکایت کنید؛ ولی این تاثیری در حل مشکلات‌تان ندارد. کارآفرینان موفق در این موارد چه می‌کنند؟ آنها به مشاوران و راهنمایانی مراجعه می‌کنند که تجربه و روابط گسترده‌تری داشته باشند و از آنها توصیه‌های ارزشمندی دریافت می‌کنند.

داشتن چنین قابلیت ارتباطی، نظیر دسترسی به مشاوران باتجربه، از ویژگی‌های کلیدی کارآفرینان موفق است.
۹. آماده برای برون‌رفت

همه‌ی تلاش‌ها با موفقیت ختم نمی‌شوند. احتمال شکست در خطرپذیری‌های کارآفرینانه بسیار زیاد است. گاهی اوقات، اتخاذ یک راه “‌عملی‌”‌ برای برون‌رفت و امتحان یک راه جدید بسیار عاقلانه‌تر از این است که به سرمایه‌گذاری در کار پرخطری که متحمل هزینه‌های نابرگشتنی است ادامه دهیم. بسیاری از کارآفرینان مشهور در نخستین اقدامات‌شان طعم شکست را چشیده‌اند. ولی با آرامش و دوراندیشی می‌دانند چه وقت باید جلوی ضرر را بگیرند.
۱۰. کارآفرینان خود را مورد سوال قرار می‌دهند – ولی در این کار زیاده‌روی نمی‌کنند

شاید از خود بپرسید، آیا من یک کارآفرین هستم؟ و این پرسش اساسی می‌تواند شما را در شک و تردید فرو ببرد. حتی اگر استعداد و قدرت استیو جابز یا ایلان ماسک را نداشته باشید، ولی باز هم بتوانید سوالات دشوار و چالش‌انگیزی از خود بپرسید – آیا می‌توانم این کار را انجام دهم؟ آیا می‌خواهم فلان کار را انجام دهم؟ – قطعا جربزه‌ی کارآفرینی را دارید.

نتیجه‌ی نهایی

کیفیات شخصی و نمایش مناسب و صحیحِ آنها به همراه علاقه و اشتیاق درست، عوامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت یا شکست یک کارآفرین هستند. یک ارزیابی شخصی واقع‌گرایانه حول محور دستورالعمل‌های توصیه‌شده در بالا، گام‌های درست در مسیری درست به سوی موفقیت را تضمین می‌کند.


لینک این مقاله

ویژگی های کارآفرینان موفق - مدیر آموزش

modireamoozesh.ir › کارافرینی

Oct 15, 2017 - هیچ کس نمی داند که آیا در کارش موفق می شود یا خیر اما به یقین نشانه هایی وجود دارند که مختص افراد موفق هستند. چندین کسب و کار را در سال های عمرش.

۱۰ ویژگی کارآفرینان موفق - اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/...کارآفرینی.../147838-ویژگی-کارآفر...
Translate this page
Sep 25, 2016 - آیا شما در مقام یک کارآفرین از کیفیات یک کارآفرین موفق بهره‌مند هستید؟ در این نوشتار به ویژگی های کارآفرینان موفق پرداخته می شود.
ویژگی های برجسته ی کارآفرینان موفق چیست؟ - دیجیاتو
digiato.com/article/.../ویژگی-های-برجسته-ی-کارآفرینان-موفق/
Translate this page
Feb 20, 2017 - هیچ کس نمی داند که آیا در کارش موفق می شود یا خیر اما به یقین نشانه هایی وجود دارند که مختص افراد موفق هستند. Mike Kapple چندین کسب و کار را در ...
ویژگی های کارآفرینان موفق: ۲۵ ویژگی کارآفرینان موفق که نمی دانستید ...
bazdeh.org/۱۰-ویژگی-کارآفرینان-موفق/
Translate this page
Sep 24, 2016 - ویژگی های کارآفرینان موفق چیست ؟ آیا با این ویژگی ها آشنایی دارد؟ آیا شما در مقام یک کارآفرین از کیفیات یک کارآفرین موفق بهره‌مند هستید؟
9 ویژگی مهم یک کارآفرین موفق - نظام جامع اطلاع رسانی اشتغال
www.jobportal.ir/S1/Default.aspx?ID=9_3_783_12_93
Translate this page
May 13, 2007 - رهبران و کارآفرینان موفق این ویژگی را که دارای مرکز مدیریت درونی می‌باشند را به طور بارز از خود نشان داده‌اند. و تحقیقات نشان داده‌است که افرادی که دارای ...
ویژگی های کارآفرینان موفق چیست؟ آیا شما از ویژگی های یک کارآفرین ...
cstland.com/ویژگی-های-کارآفرینان-موفق/
Translate this page
Rating: 4.9 - ‎7 votes
Jul 27, 2017 - ویژگی های کارآفرینان موفق چیست؟ استقامت و توانایی تحمل ریسک از جمله ویژگی های کارآفرینان موفق است که برای سرمایه گذاری موفقیت آمیز ...
6 ویژگی کارآفرینان موفق | شرکت داده پردازی رسپینا
https://www.respina.net/blog/1395/.../6-ویژگی-کارآفرینان-موفق/
Translate this page
کارآفرینان موفق خصوصیات متفاوتی دارند؛ می توانند پیر یا جوان باشند، دارای تحصیلات عالی و ... حق شناسی و سپاس یکی از ویژگی های رایج کارآفرینان بزرگ است.
ویژگی های کارآفرینان همواره موفق - راسخون
rasekhoon.net › چندرسانه ای › اقتصاد › سایر مقالات
Translate this page
کارآفرینی. همه ما داستان زندگی مدیرانی را که همواره در امور شغلی خود موفق بوده اند شنیده ایم. در دنیای پر افت و خیز کنونی مدیران و کارآفرینان بیش از دیگران باید اصول ...
با داشتن 10 خصوصیت کارآفرین موفق شوید - بانکی
banki.ir/ads/5593-با-داشتن-10-خصوصیت-کارآفرین-موفق-شوید
Translate this page
افراد کار آفرین دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از افراد عادی برجسته می نماید این ... برخی از این صفات و البته مهمترین آنها را که بین کارافرینان موفق مشترک است را ... و گاه از صفر شروع کرد یکی از ویژگی های یک کسب و کار جدید بازدهی دیر هنگام ...
ویژگی "کارآفرینان موفق" چیست؟ - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار
Translate this page
Jul 11, 2014 - کارآفرینی نیاز به یکسری از ویژگی هایی دارد که در اکثر کارآفرینان هم وجود ... کارآفرینان موفق سعی میکنند که با ایجاد یک تیم کاری خوب ایده های ...
ویژگی های کارآفرینان موفق چیست؟ - مدرسه کسب و کار ماهان
www.mahanbs.com › مقالات › کارآفرینی
Translate this page
یکی از موسسین شرکت کامبیناتور بنام پاول گراهام در این مقاله بر ایده های افراد مختلف تمرکز می نماید. در اینجا به چهار ویژگی کارآفرینان موفق از لحاظ این نویسنده ...
کارآفرینان و ویژگی های آنان - دفتر کارآفرینی اجتماعی توان یابان
social-ent.ir/find.php?item=1.101.37.fa
Translate this page
یک احتمال این است که کار آفرینان موفق کار خود را با یک اندیشه‌ای به روز استثنایی خوب آغاز می‌کنند. اما تعبیر دیگر این است که عوامل اجتماعی، ذهنی و فردی نقش مهمی ...
6 ویژگی بسیار مهم یک کارآفرین موفق | شمسی دات کو
shamsi.co › مقالات › کارآفرینی و استارت آپ
Translate this page
Feb 14, 2016 - کارآفرینان موفق ویژگی های منحصر به فردی دارند که اونها رو از دیگر انسان ها متمایز میکنه، در این مقاله به 6 ویژگی بسیار مهم کارآفرینان موفق ...
توانایی ها و ویژگی های یک کارآفرین موفق - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../توانایی-ها-و-ویژگی-های-یک-کارآفرین-موف...
Translate this page
May 15, 2012 - توانایی ها و ویژگی های یک کارآفرین موفق. اگر شما هم به هر دلیلی به فکر کارآفرینی افتاده‌اید قبل از گام گذاشتن در راهی که می‌تواند به بزرگ‌ترین ...
ویژگی های کارآفرینان همواره موفق | مدیر سبز
modiresabz.com › کارآفرینی
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 vote
همه ما داستان زندگی مدیرانی را که همواره در امور شغلی خود موفق بوده اند شنیده ایم. در دنیای پر افت و خیز کنونی مدیران و کارآفرینان بیش از دیگران باید اصول بنیادین ...
ویژگی های کارآفرینان موفق - برندن برچارد
iracademy.co/ویژگی-های-کارآفرینان-موفق/
Translate this page
ویژگی های کارآفرینان موفق. در این مقاله پنج تا از ویژگی های کارآفرینان موفق را بررسی می کنیم.
ویژگی‌های یک کارآفرین موفق - ستکا
cetka.ir/ویژگی‌های-یک-کارآفرین-موفق/
Translate this page
در شماره قبل، ویژگی‌های یک کارآفرین موفق را مطرح کردیم. گفتیم که باید در خلق پرسش‌های درست به مهارت برسید، خلاق و نوآور باشید، بازاریابی و فروش یاد بگیرید ...
ویژگی های روانشناسی کارآفرینان
karafarini.kaums.ac.ir/Default.aspx?PageID=45&NewsID=56
Translate this page
باتوجه به ویژگیهای کارآفرینان که شامل توفیق طلبی ، مرکز کنترل,ریسک ... محیط و تمایل به آغاز فعالیتی مستقل بی آنکه شخص بداند آیا موفق خواهدشد یاخیر.
ویژگی‌های کارآفرینان همواره موفق - ویستا
vista.ir/article/339767/ویژگی‌های-کارآفرینان-همواره-موفق
Translate this page
Sep 14, 2008 - همه ما داستانزندگی مدیرانی را که همواره در امور شغلی خود موفق بوده اند شنیده ایم. در دنیای پرافت و خیز کنونی مدیران و کارآفرینان بیش از دیگران باید ...
ویژگیهای کارآفرین :: مقاله در راهکار مدیریت
www.mgtsolution.com/olib/828199899.aspx
Translate this page
درنظر گرفتن ریسک های اجتناب ناپذیر لازمه کارآفرینی است. ... واقعی به خاطر اعتماد به نفس بالایی که در خود می بینند و برای دیگران غیرقابل لمس است، موفق می شوند.
بایگانی‌ها ویژگی های کارآفرینان موفق چیست - عادت دستیابی
https://dastyabi.com/tag/ویژگی-های-کارآفرینان-موفق-چیست/
Translate this page
Sep 26, 2017 - ویژگی ذهنی کارآفرینان موفق - رمزگشایی ازجعبه سیاه موفقیت ویژگی ذهنی کارآفرینان موفق همان طلایی است که کارآفرینان توانسته‌اند آن را از ذهنشان ...
ویژگیهای یک کارآفرین - مهارت و کارآفرینی
khaidaloo.persianblog.ir/post/18/
Translate this page
Jul 1, 2010 - این خلق باید برای کارآفرین و مخاطبی که این خلق برای او انجام شده است ارزش ... اگر شکست بخورد، فقـط مـی‌تواند خود را مقصر بداند و اگر موفق بشود، ...
ایده های کارآفرینی - ویژگی کارآفرینان همواره موفق
parskara.blogfa.com/post-11.aspx
Translate this page
همه ما داستان زندگی مدیرانی را که همواره در امور شغلی خود موفق بوده اند شنیده ایم. در دنیای پر افت و خیز کنونی مدیران و کارآفرینان بیش از دیگران باید اصول بنیادین ...
تماشا | ویژگی های کارآفرینان موفق | رنگین کمان
tamasha.com/v/ed2wM
Translate this page
Jun 8, 2017 - در این برنامه استاد عباس منش در مورد ویژگیهای یک کارآفرین موفق صحبت می کند.
ویژگی های کارآفرینان | آموزش و مشاوره کارآفرینی و کسب و کار | فرامرز ...
fbozorgi.ir › کارآفرینی
Translate this page
Jan 10, 2017 - مسیر کارآفرینی. مردم همیشه از من سوال می کنند که چگونه می‌توانیم یک کارآفرین موفق شویم؟ کارهایی که من در طول این چند سال انجام داده ام و راه انجام دادن ...
25 ویژگی کارآفرینان موفق
‫Video for ویژگی های کارآفرینان موفق‬‎
▶ 3:41
www.modirinfo.com/video/4/23/25-ویژگی-کارآفرینان-موفق
تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216. +98-21-22411360 info [at] modirinfo.com. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
ویژگی های کارآفرینان موفق - پیکوبینو
picobino.com/2017/6756/ویژگی-های-کارآفرینان-موفق/
Translate this page
Jun 24, 2017 - بهترین مکان های جهان برای کارآفرینی اگرچه ایالات متحده یکی از برترین کشورها برای کارآفرینان هست اما بهترین کشور نیست. نیوزیلند بهترین ...
ویژگی : ویژگی های شخصیتی کارآفرینان موفق- کارآفرینی- ثروت سازان
servatsazan.com/ویژگی-های-شخصیتی-کارآفرینان-موفق/
Translate this page
Jul 30, 2017 - ویژگی ، ویژگی های شخصیتی کارآفرینان موفق ، ویژگی های کارآفرینان ، راهکارهای موفقیت در کارآفرینی ، خصوصیات کارآفرینان ثروتمند.
[PDF]ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻦ ﻫﺎی ﻣﻮﻓﻖ دارای ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای از وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮک ﺷ
www.karafarini.ir/Userfiles/.../شناسایی%20کارآفرینان.صبور.pdf
Translate this page
ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻦ ﻫﺎی ﻣﻮﻓﻖ دارای ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای از وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮک ﺷﺨﺼﻴﺘﻲ ﺑﻮده و اﻳﻦ وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎ، ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎی. ﻣﻬﻤﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ دﻗﺖ در آﻧﻬﺎ ﻣﻲ ﺗﻮان ﺗﺎ اﻧﺪازه ای. ﻣﻲ ﺗﻮان درﺑﺎره ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻦ ﺑﻮدن ﻳﺎ ﻧﺒﻮدن ﺷﺨﺺ ﻗﻀﺎوت. ﻛﺮد.
ویژگی های یک کارآفرین موفق
https://cgr.ir/article/ویژگی-های-یک-کارآفرین-موفق
Translate this page
پس از آشنایی با اینکه کارآفرینی چیست، ویژگی های یک کارآفرین موفق را مورد بررسی قرار میدهیم: تلاش کنید! برایان تریسی یکی از برترین نویسندگان کتابهای ...
آپارات - کارآفرین موفق
www.aparat.com/result/کارآفرین_موفق
Translate this page
توصیه های بیش از ۳۰ کارآفرین موفق · IRSelfMade. 3,067 بازدید ... ویژگیهای کارآفرین موفق 3 از نظر استاد عباس منش · تک درس ... خصوصیات افراد موفق و کارآفرین.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.