مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

تولید محتوا چگونه منجر به سود می‌شود؟

تولید محتوا چگونه منجر به سود می‌شود؟

در مقالات قبل به اینکه تولید محتوا چیست اشاره کردیم

ابتدایی ترین روش ورود به فضای مجازی برای شرکت ها و سازمان ها تبلیغات است اما حقیقت این است که انفجار تبلیغات طی سال های اخیر اعتماد مردم به تبلیغات را کاسته و مردم کمتر به تبلیغات اعتماد و اعتقاد دارند از این رو فرایند حضور شرکت ها در فضای مجازی به شکل چشم گیری تغییرکرده است. درحال حاضر راحت ترین و کاربردی ترین کار برای فعالیت صاحبان حرفه در فضای مجازی راه اندازی وب سایت و یا صفحه اختصاصی درشبکه های اجتماعی است.

  

اگر به طور مستمر و در بازده های زمانی خاص اخبار شرکت و کسب و کار خود را در قالب یک خبر با استاندارد بالا و با توجه به چیدمان کلمات کلیدی منتشر کنید سبب می شود ابتدا به عنوان یک کاربر حرفه ای و متخصص در فضای مجازی برای افراد شناخته شوید و درعین حال خود را در معرض نمایش مخاطب که مشتری بالقوه به حساب می آید بگذارید.

چگونه تولید محتوا منجربه سود می شود؟

درکنار این موضوع هزینه تولید محتوای اینترنتی بسیار پایین تر از تبلیغات است و در عین حال ماندگاری محتوا بسیار بیشتر از تبلیغات می باشد.

تبلیغات تنها دربازده زمانی مشخصی که بابت آن هزینه کرده اید قابل مشاهده است، اما محتوای تولیدی شما تا سال ها قابل استفاده خواهد بود، البته به شرطی که محتوای همیشه سبز با رعایت کلیه اصول کاربردی نگارش و سئو تهیه شود.

همچنین تولید محتوای مناسب باعث می شود شما با مشتریان و طرفداران خود ارتباط مستمر و متقابل داشته باشید و از نظرات آنها در تولید محصولات جدید استفاده کرده وسود خود را افزایش دهید.

البته در محتوایی که تولید می کنید می بایست راه های تماس خودتان و مخاطب را فراهم کنید و علاوه برامکان انتشار کامنت وبازدید سایتتان می بایست شماره تماس های احتمالی ، ایمیل و یا هر روشی که می تواند بین شما و مخاطب ارتباط برقرار کند را معرفی کنید.

بحث مهم در تولید محتوا، تولید مطالب مفید و کاربردی برای مخاطب است شما مطالب را می بایست برای استفاده مخاطب تهیه کنید و به جای تملق گویی درمورد مهارت ها و کیفیت محصولاتتان مشتری را به کسب دانش بیشترنسبت به محصول تشویق کنید به این ترتیب مشتری به شما اعتماد کرده و هنگام نیاز به محصولات در نخستین گام به شما که معتمد و مشاورش هستید مراجعه می کند.

تولید محتوا در فضای مجازی سراسر سود است و هم برای مخاطب و هم تولید کننده سودمند بوده و نیازهای هردو گروه را به شکل بسیارمناسبی برطرف می نماید.

 

 

چگونه تولید محتوا منجربه سود می شود؟ - ویکی محتوا
wikimohtava.com/ArticleShow.aspx?...چگونه-تولید-محتوا-منجر-ب...
Translate this page
تبلیغات تنها دربازده زمانی مشخصی که بابت آن هزینه کرده اید قابل مشاهده است، اما محتوای تولیدی شما تا سال ها قابل استفاده خواهد بود و منجر به سود خواهد شد.
منجرشدن تولید محتوا به سود از دیدگاه نیل پاتل - ویکی محتوا
wikimohtava.com/ArticleShow.aspx?...منجر...تولید-محتوا-به-سود...
Translate this page
گفتگو با نیل پاتل درباره اینکه چگونه تولید محتوا منجر به سود می‌شود؟ | دریچه متفاوتی از نقش تولید محتوا در تجارت.
تولید محتوا چگونه منجر به سود می‌شود: نیل پاتل به شما پاسخ می دهد
graphteam.ir/تولید-محتوا/
Translate this page
شاید خواندن مسیر حرفه‌ای نیل پاتل باعث شود حس بدی نسبت به خودتان پیدا کنید، اما مطمئنا شنیدن ... گفتگو با نیل پاتل : چگونه تولید محتوا منجر به سود می‌شود؟
گفتگو با نیل پاتل، چگونه تولید محتوا منجر به سود می‌شود؟
content-marketing.loxblog.com/tag/به/به.htm
Translate this page
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن ...
محتوا چگونه تبدیل به پول می‌شود؟ | متمم
https://motamem.org/محتوا-چگونه-تبدیل-به-پول-می‌شود؟/
Translate this page
اما در اینجا به برخی از متداول‌ترین شیوه‌های کسب درآمد از طریق محتوا می‌پردازیم. در آینده به ... سایت‌های خبری، عمدتاً بر اساس این مدل تولید محتوا، درآمدزایی می‌کنند.
چگونه با نوشته‌های سایت و وبلاگ مخاطبان را به مشتری تبدیل کنیم؟

لینک این مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.