مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

چگونه با اینستاگرام یک امپراطوری برای کسب و کارمان ایجاد کنیم

چگونه با اینستاگرام یک امپراطوری برای کسب و کارمان ایجاد کنیم

در دنیای دیجیتالی امروز چگونه می‌توانیم با استفاده از ایسنتاگرام برند خود را ارتقا دهیم و اینکه چگونه می‌توانیم از اینستاگرام در کنار دیگر شبکه‌ها و کانال‌ها برای جذب مخاطبان بیشتر و افزایش درآمد زایی برند خود استفاده کنیم.

  

برای موفق بودن در عرضه‌ آنلاین چه کارهایی باید انجام داد؟ آیا همین نیست که تاثیر دنیای واقعی را به دنیای دیجیتال منتقل کنیم؟ ظهور کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند دنیای کسب و کار را تغییر داده است و هنوزم که هنوز است بسیاری از مردم از درک این نکته عاجزند که چگونه پلت‌ فرم‌های دیجیتال جدید را در قلمرو کسب و کارها وارد کنند. این پلتفرم‌ها ابزاری جدید در جعبه ابزار تجارند. این ابزارها عملکردهای مختلفی دارند، اما اگر به درستی در کنار دیگر ابزارها بکار گرفته شوند، موفقیت کسب و کار را تضمین می‌کنند.

لوکاس کارزمان، مدیرعامل و بنیانگذار Women's Best، امپراطوری آنلاین خود را تا سطح دستیابی به 150 میلیون نفر و درآمد سالیانه‌ی 8 رقمه ترفیع بخشید. اینستاگرام این برند با 2 میلیون دنبال کننده به یک جزء اصلی از برند آنها تبدیل شد و آن را با دیگر جنبه‌های کسب و کار برای کسب درآمد بیشتر مشارکت داده است.

بعد از صحبت کردن با کارزمان درباره تاثیر اینستاگرام بر کسب و کارش، مهم‌ ترین نکته‌هایی را که شاید برای شما نیز درباره چگونگی کار کردن با اینستاگرام مهم باشد را اینجا گرد آوری کردیم.

بر مشتری‌هایتان تمرکز کنید

در طول مصاحبه، کارزمان بر شیوه‌های تمرکز داشت که در آن مشتری همیشه حرف اول را می‌زد. حال چه عرضه‌ یک محصول جدید به بازار باشد، یا تصمیم گیری درباره نوع محتوای تولیدی و یا انتخاب افراد تاثیر گذار برای همکاری، هرکاری که Women's Best انجام می‌دهد صرفا برای برپاسازی یک محیط مثبت آنلاین برای زنان است. بسیاری از کارافرینان حریص می‌شوند و فکر می‌کنند می‌توانند توازنی مابین سود آوری و جذب مخاطب برپا کنند. هرچند که در نهایت، اگر سود شما در علاقمندی‌های مشتریان شما نهفته باشد، از موفقیت بلند مدت بهره خواهید برد.

مادامیکه به دنبال جذب مخاطب هستید، بدون گم شدن در میان اعداد بر معیارها متمرکز شوید. به عبارت دیگر، داده‌ ها را بخوانید و با مشتریان برای فهمیدن نظریات آنها درباره چیزهایی که دوست دارند و چیزهایی که از آن بیزارند صحبت کنید، اما اجازه ندهید داده ها شما را به سمت برداشتی سوق دهند که صحت آن را باور ندارید. دقت به نکات جزئی و ظریف منجر به خلق ارزش و استفاده از فرصت‌ها می شود.

زبان آنها را بفهمید

از آنجایی که این پلتفرم جدید دیجیتال توسط جوانان ساخته شده است، قوانین، نرم‌ها و سبک‌هایی برای آن تعریف شده است که منحصر به آن پلت فرم هستند. بکارگیری تمامی این قوانین در کنار هم برای موفقیت برند شما بسیار حیاتی است. اگر تصاویر شما از کیفیت لازم برخوردار نباشند، اگر نوشته های شما بی سر و ته و یا مصنوعی و آزار دهنده باشند، فعالیت شما تنها به برند شما ضربه خواهد زد.

بعلاوه اینکه، هر کاری بر روی اینستاگرام از نرم‌های خاص خود برخوردار است. زمانی که شما مزه‌ی دهان مشتریان خود را درک کردید، به دنبال آن باشید که دریابید فعالیت آنها در اینستاگرام چگونه است و اینکه به دنبال چه نوع محتوایی هستند. این به شما اجازه می‌دهد که به زبان اینستاگرام تسلط پیدا کنید و بطور موثری پیغام برند خود را به آنان برسانید.

شما همچنین می‌بایست در بکارگیری زبانی که از درک آن عاجزید برحذر باشید. برای مثال، Pepsi و Dove هر دو کمپین‌هایی برای استفاده از نوشتارهای فرهنگی به راه انداخته‌اند که برای آنها نتیجه ی معکوس به دنبال داشت.

مکالمه‌ها را درک کنید

Women's Best برای دسترسی به مخاطبان بیشتر و جذب دنبال کننده، سعی دارد محتوایی تولید کند که منجر به ایجاد بحث و گفت و گوهای مثبتی می‌شود. از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است، محتواهای پیرامون رویدادهای روز منجر به ایجاد بیشترین بحث و گفت و گو می‌شود.

مادامیکه سعی در فهمیدن شیوه‌ی برپاسازی یک گفت و گو می‌شوید، تلاش کنید تمایلات و علاقمندی‌های مخاطبان خود را درک کنید و اینکه چرا مشتریان شما به آنها علاقمدند و چه چیزی باعث می‌شود آنها با محتوای شما درگیر شوند.

تمامی این موارد باعث می‌شود که دریابید برنامه‌ محتوای شما چگونه باید باشد و چگونه بتوانید محتوای با کیفیت بالا و همه‌گیر تولید کنید.

ابزار خود را بشناسید

کارزمان از Social Blade و Salesforce برای اتوماسیون و تحلیل داده استفاده می‌کند. این ابزارها برای ایجاد محتوا بسیار ضروری هستند زیرا به مدیر در برنامه‌ ریزی زمان نشر محتوا، جریان سازی کار و افزایش عملکرد کمک می‌کند. تصور کنید چه می‌شد اگر می‌دانستید که چه زمان‌هایی برای پست کردن چه پست هایی برای دستیابی به بیشترین بازخورد و ایجاد گفت و گو مناسب است.

در حالی که بسیاری افراد تا حد آنالیز داده و یا یکپارچه سازی نرم افزار با شبکه‌ی اجتماعی پیش نمی‌روند، این اعمال درست همان چیزهایی هستند که برنده ها را از بازنده‌ها متمایز می‌کند. به عنوان یک کسب و کار، کانال‌های اینستاگرام تا جایی خوب هستند که بتوان از تحلیل آنها بهره برد، پس موفقیت شما نیازمند این است که تا سر حد ممکن در فهم و افزایش قدرت تحلیل خود ماهر باشید.

همکاری مشترک

به جهت افزایش تاثیر اینستاگرام Women's Best و برند بطور کلی، کارزمان تعدادی از کمپین‌های مشارکتی را برای افزایش درگیر شدن مخاطب معرفی کرده است. در ابتدا، کارزمان تمام تحلیل‌های کانال محتوا را یکپارچه کرده است و ایمیل را با اینستاگرام به جهت بهبود دموگرافیک مخاطبان و هدف گذاری تبلیغاتی متصل کرده است.

فراتر از این، Women's Best بیشمار رویداد و نمایشگاه را برپا می‌کند که همین باعث می‌شود آنها تعامل رو در رویی با مشتریان خود داشته باشند. هر رویداد منجر به افزایش چشمگیری در میزان دنبال کننده ها می شود و درگیری مخاطب با محتوای آنها افزایش می یابد.

اینستاگرام می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد. شما تنها می‌بایست بدانید که چگونه از این شبکه بطور موثر استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از این شبکه در همکاری با دیگر عناصر بازاریابی و فروش استفاده کنید. زمانی که شما عملکرد اینستاگرام خود و دیگر کانال‌ها را بهینه کردید، در ایجاد یک درآمد قدرتمند و پایدار به موفقیت دست پیدا کرده‌اید.

چگونه با اینستاگرام یک امپراطوری برای کسب و کارمان ایجاد کنیم
www.gsm.ir/.../show/.../چگونه-با-اینستاگرام-یک-امپراطوری-برای...
Translate this page
3 days ago - در دنیای دیجیتالی امروز چگونه می‌توانیم با استفاده از ایسنتاگرام برند خود را ارتقا دهیم و اینکه چگونه می‌توانیم از اینستاگرام در کنار دیگر شبکه‌ها ...
چگونه با اینستاگرام یک امپراطوری برای کسب و کارمان ایجاد کنیم - جی ...

لینک این مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.