مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

بازاریابی اینترنتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد

بازاریابی اینترنتی به بیان ساده شامل فعالیتهایی می باشد که در وب سایت خود، شبکه های اجتماعی و سایر وب سایتهای اینترنتی انجام می دهیم تا کاربران در سراسر دنیا با محصولات و خدمات ما آشنا شوند و نسبت به خرید محصولات و خدمات ما اقدام کنند.

   

راه اندازی وب سایت نقشی ویژه در فرایند بازاریابی اینترنتی بازی می کند و بدون داشتن وب سایت نمی توان بازاریابی موفقی را تجربه کرد.

مراحل بازاریابی اینترنتی

اولین مرحله ایجاد یک وبسایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده است ناگفته نماند که محصولی بنام طراحی سایت بدون کدنویسی در سایت موجود میباشد که میتوانید سایت خود را بصورت حرفه ای بدون کدنویسی و هزینه های زیاد خودتان طراحی کنید

دومین مرحله افزایش ترافیک وبسایت توسط بازدیدکنندگان مرتبط با موضوع سایت:در این مرحله باید بازدیدکنندگان و افرادی که خواهان حوزه کاری ما هستند را پیداکنیم و روز به روز افزایش بدهیم.مانند سایتهای خبری یا فروشگاههای اینترنتی که بازدید کنندگان خاص خود را دارند

سومین مرحله تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بالقوه و بالفعل است:در این مرحله باید بازدیدکنندگان سایت را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنیم

اخرین مرحله:حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد:باید کاری کنیم که مشتریان مجددا از ما خرید کنند و به مشتریان وفادار ما تبدیل شوند
مزایای بازاریابی اینترنتی

    معرفی و فروش محصولات در اینترنت به مکان و زمان وابسته نیست.
    اطلاعاتی که از طریق وب سایت در اختیار کاربران قرار می گیرد بسیار کامل و جامع خواهد بود.
    هزینه تبلیغات اینترنتی بسیار کمتر از هزینه های سرسام آور سایر روشهای تبلیغاتی است.
    پس از ورود کاربران به سایت می توان رفتار آنها در وب سایت را مورد بررسی قرار داد.
    پس از خرید می توان از طریق ایمیل و اس ام اس پیشنهادات جدید و ویژه به خریداران داد.

معایب بازاریابی اینترنتی

    مشکلات دسترسی به اینترنت مانند قطعی و کند شدن اینترنت.
    آشنا نبودن برخی از کاربران به اینترنت و طرز استفاده از آن.
    اعتماد نداشتن برخی از کاربران به تبلیغات اینترنتی.
    تغییرات و پویایی اینترنت که باعث تغییر در روشهای بازاریابی می شود.
    ملاحظات امنیتی و محرمانگی اطلاعات کاربران.

 

لینک این مقاله

بازاریابی اینترنتی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ - مدیر آموزش

modireamoozesh.ir › بازاریابی اینترنتی

Jun 20, 2017 - مانند سایتهای خبری یا فروشگاههای اینترنتی که بازدید کنندگان خاص خود را دارند. سومین مرحله .... چرا بازدید کنند گان از سایت شما خرید نمی کنند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.