مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

10 اصول ویدئو مارکتینگ جهت افزایش بازدید و بهبود رتبه صفحات

10 اصول ویدئو مارکتینگ جهت افزایش بازدید و بهبود رتبه صفحات

1- ایجاد یک عنوان که شامل کلمه کلیدی است
استفاده از کلمات کلیدی در عنوان ویدئو باعث می شود که موتورهای جستجو محتوای ویدئو را درک کنند. در این روش شما می توانید رتبه ی بالاتری برای جستجوهای مرتبط داشته باشید.

2- برای صفحه ویدئوی خود یک متن قرار دهید.
ا قرار دادن یک متن خلاصه و بهینه شده بر اساس قوانین سئو در صفحه ویدئو، این امکان را به موتورهای جستجو می دهید تا محتوای ویدئوی شما را درک کنند.

  

3- استفاده از کلمه کلیدی ویدئو
اغلب کاربران هنگام جستجو ویدئو، از کلمه کلیدی «ویدئو» در عبارت جستجو استفاده می کنند؛ لذا بهتر است که این کلمه در تمام متا تگها قرار گیرد.

4- ایجاد بخش بازخورد، ارسال نظر
با قرار دادن بخش بازخورد یا ارسال نظر این امکان را به کاربران بدهید تا با شما در تعامل باشند. مطمئن شوید که همه نظرات را مشاهده و به همه آنها پاسخ می دهید.

5- ویدئو خود را در سایتهای اشتراک گذاری آنلاین و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
ویدئوهای خود را در YouTube، Vimeo و سایر سایتها اشتراک گذاری منتشر کنید زیرا این کار باعث افزایش ترافیک سایت می شود.

6- استفاده از استراتژی لینک
همانند همه محتواهای دیجیتال، در صفحات فرود ویدئو قواعد قراردادن لینک را رعایت نمایید. شما باید در این صفحات از لینکها داخلی و خارجی که مرتبط با ویدئوی شما هستند، استفاده کنید.

7- استفاده از عکس Thumbnail مناسب
یکی از عوامل مهم که به جذب کاربر کمک می کند و باعث می شود کاربر سریعتر ویدئوی شما را برای تماشا انتخاب کند، عکس Thumbnail ویدئو می باشد. پس عکسی را از ویدئو قرار دهید که اولاً کاربر را جذب کند و دوماً مفهوم فیلم را نمایش دهد.

8- استفاده از RSS
معمولاً کاربران ترجیح می دهند که یک RSS داشته باشند و محتوای مورد علاقه شان را در آنجا ببینند. با قرار دادن دکمه RSS در صفحه ویدئو، این امکان را به کاربران می دهید تا ویدئوهای را به RSS شان اضافه نمایند و در آینده به تماشای آن بپردازند.

9- ارسال بیش از یک ویدئو
قبل از راه اندازی کمپین بازاریابی از طریق ویدئو، مطمئن باشید که تعداد ویدئوهای شما از یکی بیشتر است. در این روش زمانیکه کاربراز تماشای یکی از ویدئوهای شما لذت می برد، احتمالاً تمایل دارد که سایر ویدئوهای شما را مشاهده نماید.

10- افزایش تعداد بازدیدکنندگان صفحه یوتیوبتان
زمانیکه تعداد بازدیدکنندگان زیاد باشد، احتمال قرار گرفتن در رتبه های اول نتایج موتورهای جستجو بیشتر می شود.


لینک این مقاله

10 اصول ویدئو مارکتینگ جهت افزایش بازدید و بهبود رتبه صفحات ...

modireamoozesh.ir › بازاریابی اینترنتی

Sep 13, 2017 - 10 اصول ویدئو مارکتینگ جهت افزایش بازدید و بهبود رتبه صفحات - مدیر آموزش پیش نمایش متای توضیحات: 1- ایجاد یک عنوان که شامل کلمه کلیدی ..

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی چیست و فوائد آن در بازاریابی ...
https://webcoweb.com/.../ویدیو-مارکتینگ-یا-بازاریابی-ویدئویی...
Translate this page
ویدیو مارکتینگ چیست - بازاریابی ویدئویی - بازاریابی از طریق ویدئو - مزیت ... 10 اصول ویدئو مارکتینگ جهت افزایش تعداد بازدید و بهبود رتبه صفحات فرود ...
You visited this page on 9/12/17.
10 قاعده ویدئو مارکتینگ
arasoft.ir/Article/قواعد-ویدئو-مارکتینگ.aspx
Translate this page
با توجه به اینکه بازاریابی از طریق ویدئو یک ابزار قدرتمند برای افزایش ترافیک ... است با اصول ویدئو مارکتینگ آشنا باشید تا ویدئوی شما در موتورهای جستجو بهینه سازی ... در زیر 10 قاعده ویدئو مارکتینگ ارائه شده است تا با استفاده از آنها رتبه صفحات فرود ویدئو را در نتایج موتورهای جستجو بهبود و تعداد بازدید را افزایش دهید.
10 نوع محتوایی که باعث افزایش بازدید سایت تان خواهند شد | نوین
www.novin.com/blog/10-types-of-content-that-work-best-for-seo/
Translate this page
Rating: 4 - ‎27 votes
Dec 19, 2016 - در این مقاله 10 نوع محتوا را به شمت معرفی میکنیم که به افزایش بازدید سایت تان ... دقیقاً همان محتوای وبلاگ است، نه صفحه محصولات سایت یا صفحه تماس با ما). ... مطلب عوامل موثر برای رتبه بندی سایت در گوگل، نمونه خوبی برای این این نوع مقالات است. .... در چنین شرایطی، بهتر است به ویدئو مارکتینگ فکر کنید.
راه و روش افزایش و بهبود رتبه و رنک صفحه و سایت در گوگل
polsaz.com/.../راه-و-روش-افزایش-و-بهبود-رتبه-و-رنک-صفحه-و-سا...
Translate this page
افزایش رنکینگ و رتبه سایت و رنک صفحه ،عوامل موثر در بهبود رتبه صفحات در گوگل ... رعایت استاندارد در طراحی سایت و یا رعایت اصول بهینه سازی سایت (سئو) یکی از .... که تا 10 برابر هزینه کمتر و تا 100 برابر کارائی بیشتری در افزایش بازدید ... به همراه رسید دریافت ایمیل به افزایش بازدید و افزایش رنک سایت کمک میکند.
ویدئو مارکتینگ و تاثیر آن بر بهبود بازاریابی و افزایش رتبه سایت ...
https://www.linkedin.com/.../ویدئو-مارکتینگ-و-تاثیر-آن-بر-به...
Translate this page
Aug 22, 2017 - ویدئو مارکتینگ و تاثیر آن بر بهبود بازاریابی و افزایش رتبه سایت ... تحقیقات نشان داده ویدئو مارکتینگ ، درصد بالایی از ترافیک اینترنتی را در ... اغلب در پایان چنین ویدیوهایی لینکی قرار دارد که معمولا افراد را به صفحه فرود یا همان لندینگ پیج شما ... Looking for more of the latest headlines on LinkedIn?
20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام - مدیر وب
https://modireweb.com/increase-followers-on-instagram
Translate this page
چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟ ... بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید می‌باشد. ... انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و ... محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی باعث نمایش بیشتر برند شما، بهبود رتبه وب سایتتان در ...
بهینه سازی یا افزایش رتبه و درآمد وب سایت و فروشگاه اینترنتی ...
www.alpha-group.ir/index.../14-seo-website-and-online-store
Translate this page
بعد از اینکه سئو برای بهبود رتبه ‌بندی و درآمدزایی سایت‌ها و فروشگاه های ... تولید محتوای وب‌سایت و فروشگاه آنلاین و بازاریابی محتوایی بر اساس اصول SEO: ... ماهانه: 5 تا 10 نقطه ... فعالیت تبلیغاتی در وب‌سایت‌های اشتراک ویدئو، صوت و عکس مثل آپارات، ... وبلاگ سازی انبوه تبلیغاتی جهت افزایش تعداد صفحات قابل دسترسی به ...
بالابردن بازدید سایت از طریق گوگل - وب 24 - طراحی سایت 24
www.web24.ir/article/284/بالابردن-بازدید-سایت-گوگل.aspx
Translate this page
Feb 11, 2017 - یکی از مهمترین عوامل برای بهبود رتبه‌بندی سایت، افزایش ورودی و ... بنابراین باید اصول و قوانینی را در وبسایت خود رعایت کنید تا به سایتی مفید و کاربرپسند تبدیل شوید و از این طریق باعث افزایش بازدید و اعتبار ... به این دلیل که مطلب کپی می‌تواند رتبه شما را در گوگل پایین آورد، اما .... 10+ سال فعالیت.
افزایش بازدید و ترافیک وب سایت روش های ۲۰۱۵ - طراحی سایت
https://www.sanadata.com/fa/NEWSVIEW/1350 - Translate this page
افزایش بازدید و ترافیک وب سایت روش های ۲۰۱۵ - افزایش بازدید و ترافیک وب ... البته فروش سایر محصولات هم باعث افزایش کیفیت و بهبود روند رشد وب سایت میشود. ... داشتن صفحه برای وب سایت خود در شبکه های اجتماعی یکی از راه های مفید است که ... این به اثبات رسیده است که ویدیو مارکتینگ ۵۰ برابر نوشتار و اطلاعات متنی ...
22 روش افزایش رنکینگ گوگل page rank در مونور جسنجوی گوگل
jamejamonline.ir/.../22-روش-افزایش-رنکینگ-گوگل-page-rank-در...
Translate this page
Oct 8, 2015 - عوامل موثر در بهبود رتبه صفحات در گوگل ! افزایش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه ... اصول طراحی وب برای جستجوی بهتر در موتورهای جستجوگر در مقالات آینده .... خود به همراه رسید دریافت ایمیل به افزایش بازدید و افزایش رنک سایت کمک میکند. .... پنج شنبه 9 شهریور 1396 10:22.
هشت نکته جهت بهبود رتبه سایت در گوگل | سئو روزانه
dailyseo.ir/هشت-نکته-جهت-بهبود-رتبه-سایت-در-گوگل/
Translate this page
May 20, 2016 - در این مقاله ما سعی کردیم نکاتی که به شما در بهبود رتبه سایت در گوگل کمک می کند را. ... در گارانتی نمودن افزایش رتبه صفحات و در نتیجه افزایش رتبه سایت ... به این نکته توجه داشته باشید که وارد نمودن عنوان و متاتگ ها دارای اصول خاصی است. ... سئو کلاه سیاه چیست طراحی سایت طراحی وب سایت مارکتینگ گوگل.
Missing: 10 ‎ویدئو ‎بازدیدو
تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ اثربخش و کارآمد | انجام میدم
https://www.anjammidam.com/collections/...marketing.../93088265
Translate this page
5000 فالوور بین المللی و واقعی به صفحه اینستاگرام شما اضافه کنم ... 10 هزار تومان ... مطابق با اصول سئو برای سایت شما مطلب بنویسم. ... لیست 400سایت برتر آگهی و نیازمندی جهت تبلیغات رایگان بهتون بدم. ... تبلیغ در اینستاگرام و تبلیغ در تلگرام تا افزایش بازدید و ترافیک سایت برای بهبود رتبه ی الکسای سایت شما.
فیلم هایی جذابی که هر بازاریاب برای موفقیت در کار خود باید ببیند ...
kasbbin.ir › بازاریابی و فروش
Translate this page
Sep 21, 2016 - ۱) Wall Street ماجرای یک سهام دار طمعکار را بیان می کند که به شدت علاقه دارد سریعا رشد کند و به قله برسد ولی در این مسیر مجبور می شود به بعضی ...
بازاریابی محتوا بایگانی | کسب بین
kasbbin.ir/tag/بازاریابی-محتوا/
Translate this page
صفحه اصلی بازاریابی محتوا. چگونه بازاریابی محتوا (content marketing) جذاب تر انجام دهید؟ ... بازاریابی محتوا امروزه یکی از مهمترین اصول در امر سئو و بهینه سازی وبسایت ها می باشد و با ... 10 قانون برای یک ایده استارتاپی موفق | اینفوگرافیک ... افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا .... شبکه‌های اجتماعی راه کاری نو جهت افزایش درآمد.
بایگانی‌ها آموزش سئو سایت - صفحه 7 از 7 - وب نوش
webnoosh.com/category/blog/آموزش-سئو-سایت/page/7/
Translate this page
May 23, 2017 - هفت راز نویسندگی حرفه ای مقاله بر مبنای اصول و تکنیک های سئو ... تحقیقاتی که درباره میزان رتبه دهی موتورهای جست و جو به محتوای وب سایت ها از ..... یک صفحه از سایت خود که برای کاربران گیچ کننده می باشد یک ویدئو ایجاد کنید ... و محتوای خود را بر اساس کلمه کلیدی مناسب برای بهبود افزایش ترافیک وب سایت ...
مقالات - شرکت طراحی سایت نونگار
www.npco.net/demo/articles.html?start=10 - Translate this page
بهترین راه برای افزایش رتبه سایت بعد از طراحی سایت ، افزایش محتوای سایت با مطالب ... سئو کار جهت افزایش رتبه سایت کلیه کارهایی را که باید برای افزایش رتبه ... در تو برای افزایش لینک و بازدید های کاذب ممکن است در ابتدا موجب افزایش بازدید و ... برای جستجوی تخصصی تر محتوای متن ، تصویر و ویدئو رتبه بندی میشوند .
افزایش بازدید در یوتیوب | اخبار دنیای فناوری اطلاعات
khabaresan.com/افزایش-بازدید-در-یوتیوب/
Translate this page
Mar 2, 2017 - کتاب افزایش بازدید ویدئوهای یوتیوب – آکادمی دیجیتال مارکتینگ … ... افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا. ۶۳۲,۳۸۰ ... نقش بسیار کلیدی و مهم سئو و بهینه سازی در جهت افزایش ترافیک سایت و افزایش آمار بازدید کننده چیست؟ .... شما برای افزایش بازدید از ویدئوهایتان می توانید ویدئو ها را در صفحات مجازی و با …
سفارش بالا بردن سئو سایت رایگان - آناناس دانلود
https://ananasdl.com/news/1893 - Translate this page
برترین سایت افزایش بازدید ، ترافیک ، رنک گوگل و بهبود رنک سایت شما در الکسا. ... 10 نوامبر 2016 … ... آنالیز کلمات کلیدی بهینه سازی سایت سئو افزایش رتبه گوگل جهت طراحی سایت ... کلمات کلیدی; بهینه سازی 1 صفحه اصلی در ماه; ماهیانه 500 بک لینک; ایجاد 1 ... بالا بردن بازدید و افزایش ترافیک واقعی سایت و وبلاگ رایگان.
سئو سایت | بهینه سازی سایت | افزایش بازدید سایت | خدمات سئو سایت ...
samincom.com/seo/
Translate this page
تیم سئو و بهینه سازی شرکت طراحی سایت ثمینکام در نظر گرفته در این صفحه ... و مدیر سایت باید آنها را بشناسد تا بتواند در بهبود سئوی سایت کمک کند ، قرار دهد. ... ای سئوی شرکت ثمینکام بسپارید تا تمام مراحل سئو سایت به صورت اصولی و بر ... به تبلیغات و روش هایی در جهت افزایش بازدید و رتبه سایت در خارج از سایت ( در ...
سئو - نمایشگاه های تهران - نمایشگاه مجازی
www.tehran-fair.com/elecomp/3eo/
Translate this page
درباره ما. تماس. محصولات و خدمات. گالری عکس. ویدیو. چت آنلاین. علاقه مندی ... آدرس: زنجان - ابهر -ابتدای بلوار معلم - ساختمان حکیم - پلاک 10- طبقه پنجم- واحد 11.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.