مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

روشهای افزایش بازدید سایت

روشهای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یکی از مهمترین و کلیدی ترین وظایف یک مدیر سایت می باشد. شما به عنوان یک مدیر سایت باید بتوانید با انواع تکنیکهای کم هزینه در اینترنت بازدید سایت خود را افزایش دهید . بهترین سایت را هم داشته باشید نمی توانید فروش خوبی داشته باشید تازمانی که آمار بازدید سایت شما قابل توجه نباشد.

   

روشهای کاملا عملی و ساده برای افزایش بازدید سایت

 
بهینه سازی وب سایت

سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. برای بهینه سازی سایت خود از مناسب ترین و پرکاربردترین کلمات کلیدی استفاده کنید برای مقالات خود از تیترهای جذاب و دوست داشتنی استفاده کنید .

 
بروز رسانی منظم

مطالب سایت خود را به طور منظم منتشر کنید . مطالب سایت خود را از نظر بازه زمانی به طور منظم منتشر کنید .

انتشار محتوای مرحله ای

محتوای خود را به صورت مرحله ای منتشر کنید. مثلا درباره یک موضوع خاص می خواهید مطلبی را منتشر کنید ، مطلب خودتان را قسمت بندی کنید و آن را در چند مرحله در سایت منتشر کنید و به بازدیدکنندگان هم اعلام کنید که بخشهای بعدی را در روزهای دیگر منتشر می کنید با اینکار بازدیدکنندگان را مجددا به سایت خود می کشانید.

 
از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

با کابران سایت خود از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. وب سایتی که با بازدیدکنندگان خود بتواند ارتباط دوستانه و صمیمانه برقرار کند در کار خود نسبت به رقیبان موفق تر خواهد بود. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی را فراهم می کنند تا شما بتوانید با بازدیدکنندگان خود در ارتباط باشید

تبلیغات برای سایت
برای اینکه هرچه سریع تر به موفقیت برسید از تبلیغات استفاده کنید. در سایتهای نیازمندی رایگان ثبت نام کنید وتبلیغات خودتان را در این سایتها منتشر کنید. اگر بودجه کافی در اختیار دارید می توانید در سایتهایی که مرتبط با موضوع سایت شما هستند تبلیغات کنید.

 
از ایمیل مارکتینگ هدفمند استفاده کنید

ایمیل مارکتینگ هنوز هم یکی از قدرتمند ترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی می باشد. زمانهایی که مقاله ویژه ای منتشر می کنید و یا یک محصول رایگانی دارید آن را از طریق ایمیل به اعضای سایتتان اطلاع رسانی کنید. با اینکار خواهید دید که آمار بازدید سایت شما افزایش پیدا می کند

 
فعالیت در تالارهای گفتگوی تخصصی

یکی از روشهای بسیار مفید و کارآمد این است که شما در فروم های تخصصی مرتبط با موضوع وب سایت خود عضو شوید و در امضای خود لینک سایت خود را قرار دهید و در این فرومها فعالیت کنید و پاسخ مشکل کاربران را بدهید. با اینکار به عنوان یک متخصص دیده می شوید و می توانید از طریق لینکی که در امضای خود قرار دادید افراد زیادی را به سایت خود هدایت کنید.

 
افزایش سرعت بارگذاری سایت

سرعت بارگذاری سایت نقش کلیدی در آمار بازدید سایت شما دارد . بازدیدکنندگان حوصله این را ندارند که مدت زیادی را صبر کنند تا سایت شما باز شود برای همین باید سرعت بارگذاری صفحات سایت شما بالا باشد . حجم صفحات را با تصاویر اضافی و فلش سنگین نکنید عکسهای سایت خود را بهینه کنید تا حجم آنها کم شود.

 
دسترسی صفحات سایت

ارتباط میان صفحات سایت شما نباید پیچیده باشد ، کاربران باید بتوانند به سادگی و با کمترین کلیک به مطلب موردنظر خودشان دسترسی داشته باشند.

گرافیک وب سایت

گرافیک سایت بسیار مهم می باشد. گرافیک سایت شما می تواند هم در میزان بازدید سایت شما تاثیرگذار باشد و هماینکه می تواند در نرخ تبدیل سایت شما هم موثر باشد. گرافیک سایت باید ساده باشد و در طراحی گرافیک سایت باید سعی کنید از رنگی که در کسب و کار خود استفاده می کنید در سایت هم استفاده کنید.

لینک این مقاله

روشهای افزایش بازدید سایت - مدیر آموزش

modireamoozesh.ir › بازاریابی اینترنتی

Jun 20, 2017 - روشهای افزایش بازدید سایت افزایش بازدید سایت یکی از مهمترین و کلیدی ترین وظایف یک مدیر سایت می باشد. شما به عنوان یک مدیر سایت باید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.