مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

چگونه در سایت خود ترس از خرید اینترنتی را کاهش دهیم

چگونه در سایت خود ترس از خرید اینترنتی را کاهش دهیم

قبل از ورود به بازار کسب و کاراینترنتی باید با یک استراتژی بازاریابی وارد دنیای کسب و کار اینترنتی شوید.شاید شما محصول و بازدید فوق العاده ای برای سایت خود داشته باشد ولی فروشتان مناسب نباشد.

  

به همین دلیل باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشید.سایت های موفق را مشاهده بکنید و ببینید که عامل موفقیت آنها چیست؟؟
درسایت خود ترس از خرید اینترنتی را کاهش دهید

اعتماد سازی عامل اصلی موفقیت یک وب سایت

اگر شما در سایتتان توانسته باشد اعتماد سازی بکنید حتی اگر سایتتان بازدید کننده ی آنچنانی هم نداشته باشد میتوانید فروش خوبی داشته باشید.
چگونه اعتماد سازی بکنیم

صفحه درباره ما در وب سایت

اکثر کسانی که میخواهند از سایتی خرید بکنند به صفحه درباره ما در یک وب سایت مراجعه میکنند,زیرا میخواهند ببینند که چه کسانی وب سایت را مدیریت میکنند.

اگر از شرکتتان عکس دارید و یا اگر لوح تقدیر دارید میتوانید عکسشان را در این صفحه قرار دهید این صفحه کاربرد زیادی در اعتماد سازی یک وب سایت دارد حتما این صفحه را جدی بگیرید.
صفحه تماس باما

صفحه تماس باما هم از اهمیت بسیار بالای برخوردار است در اعتماد سازی یک وب سایت برخوردار است.در این صفحه شما باید تمامی اطلاعات ارتباطی کسب و کاراینترنتی خود را درج بکنید.حتما در این صفحه یک فرم تماس قرار دهید برخی از سایت ها هستند که به دلیل قرارندادن فرم تماس بسیاری از مشتریان جدیدشان را از دست میدهندودر این صفحه میتوانید اطلاعاتی اعم از شماره تماس,ایمیل,آدرس,فکس و…قرار دهید.

شما اگر بصورت شخصی کار میکنید برای کسب وکار خود شرکتی ندارید میتوانید آدرس محل سکونت خود را در صفحه تماس باما قرار دهید.
پاسخگویی به موقع

این قسمت رو هم میتونم بگم که یکی از مهمترین قسمت های وب سایت میباشد.بازدیدکنندگانی که برای شما پیام ارسال کرده اند حتما به موقع به سوالاتشان پاسخ دهید,زیرا این کار باعث میشود که افرادی که وارد سایت میشوند متوجه این بشوند که یک کسب وکار فعالی در پشت این وب سایت قرار دارد.
بروزرسانی منظم

سایت خود را به طور منظم بروزرسانی بکنید.برخی از سایت ها را مشاهده میکنیم که محصولات بسیار خوبی دارند ولی با دیدن این که سایت آنها ماه ها و یا سال ها پیش بروزرسانی شده است متوجه میشویم که این سایت از کار افتاده است و از آن سایت دیگر خرید نمیکنیم.پس برای سایت خود یک برنامه ریزی منسجمی داشته باشید.
صفحه محصولات

در صفحه محصولات سایت خود انواع روش های پرداخت را قرار دهید.قرار دادن روش های پرداخت متفاوت نشان دهنده اعتبار آن سایت میباشد,و این کار باعث میشود که مشتریان اعتماد زیادی برای کسب و کار شما پیدا بکنند.
صحبت پایانی

از دروغ گفتن پرهیز بکنید

اگر شما به صورت شخصی کار میکنید,سعی نکنید که خودتان را یک شرکت معرفی بکنید زیرا بازدیدکنندگان باهوش تر از آن چیزی هستند که شما فکر میکنید.با این کار کسب و کاراینترنتی شما با شکست مواجه میشود.

لینک این مقاله

چگونه در سایت خود ترس از خرید اینترنتی را کاهش دهیم - مدیر آموزش

modireamoozesh.ir › کسب و کار اینترنتی
Jul 15, 2017 - چگونه در سایت خود ترس از خرید اینترنتی را کاهش دهیم قبل از ورود به بازار کسب و کاراینترنتی باید با یک استراتژی بازاریابی وارد دنیای کسب ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.