مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

مدیر اموزش|اموزش کسب و کار اینترنتی|اموزش بازاریابی اینترنتی

پیشنهادات پنهان برای افزایش فروش کسب و کار خود

پیشنهادات پنهان برای افزایش فروش کسب و کار خود

شاید شما با زحمات فراوان و با صرف وقت و هزینه توانسته باشید بازدیدکنندگانی را علاقه مند به سایت خود کنید و این علاقه مندی را به حدی برسانید تا منجر به خرید از سایت شما شود.

  

 شاید پیش خود فکر کنید که به هدف خود رسیده اید و پس از آنکه بازدیدکننده از شما خرید کرد دیگر کار تمام شده است و کاری با آن خریدار ندارید. اگر چنین تصوری را داشته باشید سودهای بسیار زیادی را از دست می دهید.

در این مقاله روشهای کاملا علمی و آزموده شده ای را به شما آموزش میدهم تا با اجرای آنها فروش کسب و کار اینترنتی خود را به شکل چشم گیری افزایش دهید.

شما توانسته اید بازدیدکننده را به خریدار تبدیل کنید ، خوب این بسیار عالی می باشد ، ولی ما چه کار کنیم تا به همین خریدار باز هم محصولاتمان را بفروشیم؟

یک باور اشتباهی که در بین فروشندگان و مدیران می باشد این است که آنها فکر می کنند شخصی که تازه خریدی راانجام داده است دیگر نمی توان به آن شخص محصولی را فروخت ! بررسی ها نشان داده است ، کسانی که به تازگی ازما خرید کردند احتمال اینکه باز هم خرید کنند بیشتر است.

و اما راهکارهای عملی

پیشنهاد محصولات پنهان!

یک روش بسیار عالی برای فروش از وب سایت این است که محصولاتی را به خریداران پیشنهاد کنید که آنها را در سایت برای فروش قرار نداده اید. این پیشنهاد را می توانید هم به خریداران سایت بفرستید و هم به اعضای سایت خود بفرستید.

البته این روش زمانی توصیه می شود که شما چندین هزار خریدار و یا اعضا داشته باشید و بتوانید تعداد محصولاتی را که از این روش میفروشید زیاد باشد. در این روش شما نباید این محصول را برای فروش به عموم بازدیدکنندگان در سایت قرار دهید.

برای اینکار کافیست یک صفحه جداگانه در سایت طراحی کنید و لینک محصول مورد نظر را برای اشخاصی که قرار است از شما پیشنهاد دریافت کنند بفرستید. البته در این روش عمر فروش محصول کاهش پیدا می کند ولی در کوتاه مدت بازدهی بسیار بالایی را دارد و می تواند در افزایش فروش سایت شما بسیار تاثیرگذار باشد.

اگر می خواهید که عمر فروش محصولی که پیشنهاد می کنید کوتاه نباشد و بتوانید دائما آن را به فروش برسانید می توانید این روش را کمی متفاوت تر پیاده کنید. مدتی صبر کنید تا خریدهای مختلفی از سایت انجام شود تا تعداد خریداران افزایش پیدا کند . سپس اطلاعات تماس خریداران در آن مدت را جمع آوری کنید و پیشنهاد را برای خریداران آن مدت مورد نظر ارسال کنید و اعلام کنید که مثلا تا ۳ ماه دیگر این محصول در سایت برای فروش قرار نمی گیرد و فعلا فقط خرید این محصول برای آنها فراهم است و اینکه بگوئید مثلا الان با قیمت X به فروش میرسانید و زمانی که در سایت منتشر می کنید این محصول قیمت بیشتری را خواهد داشت. با این روش می توانید بعد از مدت زمان اعلام شده ، محصول را در سایت برای فروش قرار دهید.

ارائه پیشنهاد جدید همراه بسته بندی محصول

زمانی که محصولات را برای خریداران ارسال می کنید یک پیشنهاد ویژه برای آنها به همراه محصول ارسال کنید. این کار به سادگی قابل اجرا می باشد. کافیست در بسته بندی محصول یک برگه قرار دهید و مثلا پیشنهاد دهید که یکمحصول دیگر برای فروش دارید که تخفیف خوبی هم برای آن محصول در نظر گرفته اید.این پیشنهاد را در سایت قرار ندهید و فقط برای کسانی ارسال کنید که محصول شما را خریداری کردند . زمانیکه چنین پیشنهادی میدهید حتمابه اطلاع آنها برسانید که این پیشنهاد فقط برای آنها ارسال شده است.

استفاده از پیامک برای بازاریابی بعد از خرید

پس از اینکه افراد از سایت شما خرید کردند و محصول به دستشان رسید ، برایشان یک پیامک ارسال کنید و از آنها تشکر کنید که از سایت شما خرید کردند و یک پیشنهاد ویژه برایشان پیامک بزنید. مثلا عنوان کنید که تخفیفی را برای محصول x در نظر گرفته اید و در پیامک اعلام کنید که این پیشنهاد فقط برای کسانی ارسال شده که محصولات شما را خریداری کردند.

در واقع اگر پیشنهادات خاصی را فقط برای خریداران و یا اعضای سایت خود ارسال می کنید حتما عنوان کنید که این پیشنهاد فقط برای آنها ارسال شده است.

استفاده از ایمیل مارکتینگ

در هنگام خرید محصولات ایمیل خریداران را جمع اوری کنید و بعدها می توانید از ان برای بازاریابی و پیشنهاد محصول استفاده کنید

 

لینک این مقاله

 

 

پیشنهادات پنهان برای افزایش فروش کسب و کار خود

 

 

پیشنهادات پنهان برای افزایش فروش کسب و کار خود - مدیر اموزش

 

modireamoozesh.ir › کسب و کار اینترنتی

 

Jul 15, 2017 - پیشنهادات پنهان برای افزایش فروش کسب و کار خود شاید شما با زحمات فراوان و با صرف وقت و هزینه توانسته باشید بازدیدکنندگانی را علاقه مند به ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.